در صورت حمله نظامی، ایران پایگاههای اسرائیل و آمریکا در خاورمیانه را هدف قرار می دهد

روزنامه ی نیویورک تایمز:
در صورت حمله نظامی، ایران پایگاههای اسرائیل و آمریکا در خاورمیانه را هدف قرار می دهد
واشنگتن- روزنامه ی نیویورک تایمز آمریکا روز دوشنبه طی گزارشی در مورد حمله ی احتمالی به تأسیسات اتمی ایران نوشت: در صورت انجام این اقدام ایران پایگاههای اسرائیل و آمریکا را در خاورمیانه مورد هدف قرار می دهد.

به گزارش کردپرس نیویورک تایمز می نویسد: به دلیل ریسک بالای نظامی و سیاسی حمله احتمالی به ایران بر روی انتخاب شدنش در انتخابات آینده آمریکا، باراک اوباما سعی دارد تا با افزایش تحریمها علیه تهران از به وجود آمدن هر گونه درگیری نظامی احتمالی جلوگیری کند.

این روزنامه می افزاید: واشنگتن همچنین سعی دارد تا با افزایش حملات سایبری خود به تأسیسات اتمی ایران فعالیت هسته ای ایران را با اختلال مواجهه کند.

توجه به مذاکرات تهران با گروه 1+5 و یافتن راه حلی مسالمت آمیز از دیگر امیدهای آمریکا برای پرهیز از اقدام نظامی اسرائیل و واکنش متقابل ایران است.

کابینه ی اوباما همچنین در حال بررسی واکنشهای ایران در صورت عملیات نظامی علیه تهران است و در همین راستا به همراه 25 کشور دیگر یک مانور بزرگ را از 26 شهریور تا 6 مهر در خلیج فارس برگزار می کند و در عین حال در تلاش است تا سیستم راداری جدید خود در قطر را تا ماههای آینده آماده کرده و مثلث ضد موشکی قطر، اسرائیل و ترکیه را تکمیل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:در صورت حمله نظامی, ایران پایگاههای اسرائیل و آمریکا در خاورمیانه را هدف قرار می دهد , | 23:17 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=