تشییع پیکر شهدا دوشنبه در ارومیه


تشییع پیکر شهدا دوشنبه در ارومیه

 
تشییع پیکر شهدا دوشنبه در ارومیهبه گزارش  اروم نیوز ؛استانداری آذربایجان غربی، قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سپاه شهدای استان به دنبال سانحه سقوط بالگرد اطلاعیه‌ای صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه امروز شنبه بر اثر سقوط یک فروند بالگرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در آستانه فرود به علت نقص فنی دچار سانحه شده و سقوط کرد، تعدادی از فرزندان برومند این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: ضمن تسلیت شهادت شهدای والامقام این سانحه به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و خانواده معزز شهدا به اطلاع عموم مردم شریف و شهیدپرور استان می‌رساند مراسم تشیع و تدفین شهدای گرانقدر این سانحه‌ی دل‌خراش فردا ساعت 10 صبح از میدان انقلاب ارومیه با حضور مردم همیشه در صحنه استان برگزار می‌شود.

مراسم شام غریبان این عزیزان ساعت 17 الی 19 فردا در مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک بهداری و مراسم سومین روز شهادت چهار شنبه از ساعت 10 الی 12 صبح در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

حضور مردم غیور و شهیدپرور استان در این مراسم موجبات تسلی خاطر بازماندگان و شادی ارواح طیبه آن شهدای گرانقدر را فراهم می‌کند.

گفتنی است صبح شنبه یک فروند بالگرد متعلق به قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سردشت، در آستانه فرود، به علت نقص فنی دچار سانحه شد.

در این سانحه تعداد سه تن از کادر پروازی همراه با یکی از پاسداران قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) به شهادت رسیدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب: تشییع پیکر شهدا دوشنبه در ارومیه, | 15:22 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=