لباس کُردی سردار سلیمانی لرزه بر اندام آمریکا انداخته است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از سقز، ماموستا دکتر عابد نقیبی که سخنران پایانی راهپیمایی 13 آبان بود، ضمن تقدیر و تشکر از لبیک مردم این شهرستان به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم له بارها و باره در خصوص تفرقه افکنان دین در بین مسلمان تذکر و هشدار داده اند.

 دکتر نقیبی با عنوان اینکه ما خیلی مفتخریم که رهبری فرزانه و شایسته همچون آیت ا... خامنه ای داریم و به خود می بالیم افزود: ایشان، اهانت به اهل سنت، توهین به مادران و همسران حضرت محمد (ص) و به ویژه حضرت عایشه، مادر مسلمانان را حرام دانسته اند و اعلام کرده اند توهین علیه مقدسات، تفرقه افکنی است.

 وی خاطرنشان کرد: معظم له همواره حامی وحدت مسلمانان بوده است و مردم کردستان که کُرد و اهل سنت هستند همگام با مردم ایران اسلامی، همیشه حامی رهبری بوده و می باشند.

این مسئول  با محکوم کردن اقدامات گروه های تکفیری در عراق و سوریه تصریح کرد: این افراد، دست پرورده و محصول استکبار جهانی هستند و در زندان های گوانتانامو پرورش یافته اند و امروز به نام اسلام دست به جنایت بشری می زنند که در واقع عکس ادعاهای آنان است.

نقیبی با بیان اینکه 13 آبان یادآور مبارزه با رژیم 2500 ساله ستم شاهی است عنوان کرد: این روز، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام است.

 آمریکا در برابر ایران کاه هم نیست

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله فاجعه طبس، کودتای نوژه، جنگ هشت ساله ، فتنه 88 و تحریم های ظالمانه و ترور فرزندان این مرز بوم، خاطرنشان کرد: کسانی که از آمریکا، کوه درست کردند این را بدانند که آمریکا در برابر ایران کاه هم نیست.

 وی در پایان به رشادتهای سردار سبز پوش ایران اشاره کرد و گفت: پوشش لباس کُردی سردار سلیمانی، این فرمانده عرصه شرف و شهادت در خارج از مرزهای ایران، بر اندام های استکبار جهانی و آمریکا لرزه انداخته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, | 14:11 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=