جمهوری اسلامی پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا عابد نقیبی ظهر امروز در همایش هفته وحدت که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان بانه برگزار شد، با اشاره به رهبران جریان‌های تکفیری اظهار داشت: رهبران و سردمداران جریان‌های تکفیری که امروز با نام اسلام و اهل سنت حکم تکفیر سایر مسلمانان را می‌دهند با اسلام و احکام آن آشنایی ندارند.

وی گفت: امروز داعش و سلفی‌های جهادی که خود را منتسب به اهل سنت و پیرو پیامبر(ص) می‌دانند باید بدانند که اسلام دین وحدت و انسجام بوده و رسول اکرم(ص) نیز سرآمد تمام سجایای اخلاقی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز تصریح کرد: در قرآن از پیامبر گرامی اسلام به‌عنوان بهترین اسوه و الگو برای تمام بشریت نام برده شده است و جنایات داعش و سلفی‌ها هیچ ارتباط و سنخیتی با اسلام و اهل سنت ندارد.

وی گفت: اسلام حتی برای ذبح یک حیوان آداب و شرایطی خاصی گذاشته و باید فرد مسلمان هنگام ذبح شرعی آن را رعایت کند اما جریان‌های تکفیری با قساوت تمام سر مسلمانان را از تن جدا می‌کنند.

ماموستا نقیبی افزود: داعش و جریان‌های تکفیری که داعیه اسلام را دارند آیا تاکنون یک فرد کافر را کشته‌اند اما می‌بینیم که این گروه‌ها تا چه اندازه در کشتار مسلمانان حریص هستند و در این راه از هیچ جنایتی دست نمی‌کشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسلام تاکنون همه بزرگان دینی سعی در برقراری وحدت بین مسلمانان را داشته‌اند اظهار کرد: امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم‌دار وحدت و انسجام مسلمانان است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه امروزه دشمن با راه‌اندازی کانال‌های شیعه و سنی به دنبال اختلافات و تفرقه است گفت: فتاوای مقام معظم رهبری به‌عنوان چهره شاخص جهان اسلام و یک اسلام شناس برجسته در سراسر جهان شناخته شده و فرمایشات ایشان بر مبنای ایجاد وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش عالمان دینی در روشنگری افکار عمومی برای دوری از خطر افکار جریان‌های تکفیری گفت: امروز رسالت عالمان دینی بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, | 14:0 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=