لباس شخصی سردار سلیمانی لرزه بر اندام آمریکا انداخته است

مسئول مرکز بزرگ شهرستان سقز به جریان اشخاص مجهول الهویه داعش اشاره کرد و ابراز داشت: این تفرقه مذهبی و قومیتی آخرین تلاش جریان های تکفیری و تروریستی است و هیچ ربطی به اهل سنت ندارند بلکه کلا از دایره اسلام خارج هستند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و یاد و خاطره شهدای روحانی خصوصا ماموستا عبیدالله محمدی امام جمعه وقت سقز را گرامی داشت.

ماموستا دکتر عابد نقیبی با بیان اینکه این یادواره در گرامیداشت شهدای روحانی ماموستا عبدالحمید فرقانی و هفت شهید روحانی در حال برگزاری است، به ویژگی های بارز شهیدان اشاره کرد.

نقیبی با بیان اینکه شهدای انقلاب هیچ فرقی با شهدای صدر اسلام ندارند، برگزاری یادواره شهیدان را موجب زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شکست توطئه های دشمنان دانست.

وی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی گفت: روحانیت برای حمایت از نظام اسلامی و بقای ارزش های اسلامی، در طول دوران پر برکت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی در ادامه با عنوان اینکه احترام به ایثارگران و خانواده آنان رمز بقای ما در همه عرصه های زندگی است، تشریح کرد: روحانیت اهل سنت همچنان در خط رهبری بوده و همیشه در صحنه مبارزه با  دژخیمان در صف اول بوده اند و در دوران مبارزه با طاغوت و اوایل انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه و امام خمینی (ره) را برخود فرض دانسته و در این چندسال اخیر نیز در مبارزه بل تکفیری ها در صف اول بوده اند و شهادت ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی ثبوت این حقیقت است.

نقیبی به جریان اشخاص مجهول الهویه داعش اشاره کرد و ابراز داشت: این تفرقه مذهبی و قومیتی آخرین تلاش جریان های تکفیری و تروریستی است و هیچ ربطی به اهل سنت ندارند بلکه کلا از دایره اسلام خارج هستند.

وی در پایان یادآور شد: کشورهای غربی و کشورهایی که با مسلمان ها و به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی دیرینه دارند، برای ضربه وارد کردن به نظام ما تلاش بسیاری کردند که جنگ ایران و عراق، تهاجم فرهنگی و شیطنت های غرب در امور سیاسی کشورها از طریق شبکه های ماهواره ای نمونه ی بارز فعالیت های آنان است.

در ادامه از خانواده هشت شهید روحانی این شهرستان با اهدای لوح و هدایای تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ همچنین از سوی آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و محمد صادق عرب نیا دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت(مناطق قومی) از ماموستا دکتر عابد نقیبی بعنوان مدیر نمونه  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 16 آبان 1395برچسب:, | 10:48 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=